PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

Syurga Di Hati - Fatin Nabila

Monday, June 8, 2009

Komen ku...

Ceritanya menarik. Walaupun jalan cerita agak mudah di teka tetapi novel ini berjaya digarap dengan baik sekali. Watak-watak berjaya digambarkan dengan baik sekali. Tak rugi kalau membacanya. Sebuah lagi karya Fatin Nabila yang baik dan berbaloi untuk dimiliki.

2 Teman Berbicara:

Farah said...

erk..sejak ade anak ni saya takde mase lansung nak membaca..pinjam je lebih novel dr kawan2 tp end up pulang balik tanpa di baca ahaha..

kakyong said...

buat lah review pendek tentang citer nye.. kakyong ari tu dpt novel setiap jumaat dr kak yati Nb pun masih tak abis2 baca lagi... payah sungguh, sentiasa diganggu dek anak2...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...