PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

Karnival Makan Durian di Pulau Pinang

Tuesday, June 23, 2009

Karnival makan durian kembali lagi. Kali ini karnival ini berlangsung pada 28hb Jun 2009 yang jatuh pada hari Ahad ini. Karnival ini diadakan di Pantai Teluk Bayu, Sungai Batu, Teluk Kumbar Pulau Pinang. Kepada peminat-peminat durian...apa tunggu lagi?!!! Jom makan puas-puas!

Dea dan family memang peminat fanatik kalu pasal durian ni. Memang pantang! Pantang berjumpa. Memang selesai kami kerjakan... hahaha. Kalu tak percaya...cubalah jemput kami sekeluarga makan durian...mau terkejut melihat kami sekeluarga nanti. Cuma... Irfan je kurang menggemari durian ni. Sama la mcm 'bibik' kami kat rumah tu... Bila kami berempat menghabiskan durian... dia dgn Irfan akan dok senyap-senyap dlm bilik. Cuma keluar selepas habis durian kami kerjakan. Tukang buang kulit je...hehehehe

9 Teman Berbicara:

ieda said...

hehhe thanx dea .. ermm gitulah , bila difikirkan akak kenalah banyak bersabar kann itu sahajalah yang mampu kita lakukan .. insyaallah

waaaa best2 musim lulian dah tiba .. ermm x sabar nak menjamah lulian nieh .. panas nieh .. dah lah cuaca x menentu kan dik ...

~zuraiwan~ said...

aaa...ada karnival tu...kita x sure nak gi ke x...coz nk blk kg..

niza said...

selamatla melantak durian tu ye...hehehe...nak blk kg...klu x leh kite geder2 kan....

Dea Sara said...

ooo...ye ke? bestnye kalu kita semua dpt jumpa di sana kan?

YatieJay said...

Hwwwaaaaaa...nak balik...nak balikkk makan durian!!!!

NORHAYATI BERAHIM said...

Salam Dea..
Dea dng suami akak, satu genglah tu..kalau pak seyit tahu ni..mesti dia cakap jom..
dia memang suka sangat durian..tapi kena kontrol..takut sakit jantung pula suamiku itu..he..he..

Dea Sara said...

Yatie...
meh ler...kita g berkelah ramai2..

Kak Yati...
mcm ni kena buat temujanji ngan pak seyit ni...temujanji makan durian...bila lg akak nk dtg penang...hehehe

p.i.n.a.t. said...

28 aribln?
teluk kumbar ni kt mane?
pulau ke?
hehe..
mcm menarek..
antu duyan neh~

zara said...

Ooo di utara musim durian ya... patot ler berbau sampai sini. Best ar durian... udang masak tempoyak pun sedap. Hmmm enak...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...