PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

Selamat Hari Pekerja...Urusan...Cakap-cakap orang...Hutang..

Thursday, April 30, 2009

Wah...esok Public Holiday ye...emmm...apa rancangan anda ye? Mesti ramai di antara kengkawan blogger kita yg nak balik kampung kan? Yg x de kampung tu...mesti dah ada rancangan yag hendak di buat. Maklumlah...bg kebanyakkan comp. swasta...hari ini adalah hari gaji anda...hehehe...pandai-pandai berbelanja ye. Yg keje gomen...awal2 lg dah dpt gaji. Dah abis ker? hahaha...sama la mcm Dea...menghabiskan duit gaji Mr.Hubby. Dia kan keje gomen. Pg td Mr.Hubby dah kenyit2 mata. Agaknya dia perasan kot mem dia terima gaji hari ini...hehehe........
Esok, Dea nak ke Kuala Lumpur atas beberapa urusan yang perlu diselesaikan. Dea akan stay kat rumah adik di Damansara. Rasa macam nak ke Restoran Beriyani milik IdaSM. Itu pun kalu sempat ye Ida. Tak berani nak janji ye Ida sebab byk urusan yg perlu diselesaikan.
Cakap-cakap orang...kalu nak difikirkan memang sakit kepala. Suka berprasangka. Mereka tak cuba menilai apa masalah kita. Hanya tahu menuduh! Kadangkala prasangka mereka itu boleh kita labelkan sebagai fitnah! Lantak lah apa org nak kata...apa org nak berprasangka...hidup perlu diteruskan. Bila terjadi pada diri sendiri...baru nak buka mata kot. Baru nak sedar diri! Tuhan itu maha adil! Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Setiap dosa ada balasannya. Ingatlah!
Adoiiiiiiii...aku kena tag lagi. Kali ini dari UmmiRosma pula. Sedangkan aku masih berhutang 2 tag dari IdaSM dan Mummy Hannan. Bila nak buat???? Adoiiiiiiiiiiii...sabar ye. Selepas Dea selesaikan beberapa prob ni, Dea akan lunaskan hutang Dea tu. Lepas tu...kita lihat...sapa yang kena....Thanks Dea nak ucapkan pada Leeya atas award tu. Dea dah letak kat list blog Dea. Nak tahu award apa...sila lihat di bawah ye..








Rasanya kawan2 blogger ada yg menyambut Hari Pekerja depan PC. Ye lah...tanggungjawab sosial perlu dilaksanakan. Nanti kesepian pula pengunjung-pengunjung setia blogger yang menanti cerita-cerita terbaru dari pemilik blog. Semoga semua sukses selalu!





1 Teman Berbicara:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...