PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

Jom makan Mee Udang Banjirrrrrrrr............

Sunday, February 13, 2011

haaa...ada sesape tahu di mana tempat ni?
kebanyakkan org UTARA rasanya tahu di mana tempat ni kan?
inilah Warung Mee Udang Mak Jah di Kuala Sepetang!

ini adalah menu kat Warung Mee Udang Mak Jah
mahal tak? rasanya berbaloi kan harga2 tu...
yg penting....sedappppppp!!!!

ini lah salah satu menu yg kami order..
mee udang banjir dan udang goreng tepung
memang sedap! udang plak besarrrrrrrrrrrr

Ariff sampai x nak layan org di sekeliling

Mr Hubby plak tekun jer menikmati mee udang banjirrrrrr

anak dara den ni memang suka posing!

so...x de saper2 ke teringin nak makan mee udang banjir ni?
singgah lah di Kuala Sepetang!
dan cari Warung Mee Udang Mak Jah
pasti berbaloiiiiiiiiiiiiiiiii!

5 Teman Berbicara:

Darling Ninie @ Mama Comel said...

Erm... sedapnya mee udang... terliur gitu....

Dea Sara said...

jom....

Yati said...

Sedapnya makan mee udang. Kat sini pun ada, tapi kurang sedap la.

UmmiRosma said...

Alahaiiii...sedapnyeeeee.....I wish I could go there...

UmmiRosma said...

Murahnyee..kalo convert to Brunei currency. Udang besar-besar and banyak pula tu...berbalio dgn harga ya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...