PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

Blog Minda Jutawan ~ www.hadzrin.com~

Sunday, August 1, 2010

Emmm...lama dah tak menulis. Idea mmg berkarat. Tiada idea. Tiada cerita. Kabur. Kosong. Dalam tercari-cari...aku diperkenalkan dengan "Blog Minda Jutawan". Ia kepunyaan Master Hadzrin . Sebenarnya...aku ada meluahkan sesuatu pada adik ku dan dia juga yang telah memperkenalkan aku dengan blog ini. Setelah aku meneliti blog ini...banyak perkara yang aku dapati di sini. Terima kasih adik kerana telah memberi kakak mu sesuatu yang amat berguna dalam kehidupan.

Hampir seharian aku meneliti blog Master Hadzrin ini. Banyak pendedahan yang aku dapat. Kita lupa yang diri kita adalah anugerah ilahi yang tidak ternilai. Kita lupa potensi diri kita. Malah kita alpa pada ilahi yang selama ini memberi rezeki kepada kita. Kita hanya mengejar keduniaan. Kita lupa pada yang abadi. Oleh itu...kita sentiasa berada dalam kegelisahan dan tidak tenteram. Kita selalu merasa kesempitan dan berada dalam kekecewaan.

Untuk itu...sentiasa isikan diri mu dengan ilmu. Dan mohonlah kepadanya.

2 Teman Berbicara:

idasm said...

salam. wah. rumah dh bercat baru. semua serbi baru. nama pun baru.. hehe.. ok. lepas ni ida panggil erma lah pulak yea...

betul kata erma tu.. kdg2 kita alpa...

Erma Zairin said...

apa-apa je Ida...that's my real name...

sama-sama kita ingat mengingati ye ida...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...