PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

Irfan makan ice-cream!

Tuesday, June 30, 2009





"eh... eh... Irfan sedang buat apa tu???!!!"

"ohhhh... Irfan makan ice-cream ye..."


tgk lah gelagat anak Dea tu... seronok dia dapat menikmati mini cornetto tu. nak tahu kenapa dia berkelakuan demikian? hahahaha... sbnrnya kami sedang mengusik dia. kami pura-pura minta sikit ice-cream yg sedang dimakannya itu. tgklah... punya la kedekut. sanggup dia memandang ke arah lain. itulah Irfan. dah mula pandai menjadi kedekut... hehehehe.

7 Teman Berbicara:

Mummy Hanan said...

Hemm Irfan, sedapnya dia makan aiskrim..meh ..anti minta sikit..ha...dah abis ye...tak pe...nanti suruh mama Irfan kasi anti ye....hehehe

NORHAYATI BERAHIM said...

ha..ha..
budak2 sama aje perangainya..cute sungguh!

Farah said...

auntie pon nak ckit boleh tak irfan?

idasm said...

oh dia dh pandai kedekut yea... tp itulah namanya budak2... hehe..

Dea Sara said...

To ALL,

minta lah mcm mana pun... dia mmg tak akan bagi... apatah lg kalau psl makanan... tgklah aksi dia tu. langsung tak pandang muka kami.. huhuhuhu

zara said...

Cute mata Irfan... bulat. Auntie suka la... boleh bagi skit ice-cream tu... Irfan tak kedekut kan...

蘿蔔糕Jolin said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...