PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

Tag by Walinong Sari...

Monday, April 6, 2009

Aku kena tag! Yang ini dari Walinong Sari. Memandangkan aku pun tengah boring gilerrr hari ni maka aku memutuskan untuk menjawab tag dari dia. Sebenarnya aku kena tag juga dari Ida SM. Bukan satu plak tu...3 sekaligus. Adoiiiii...Disebabkan tag dari Walinong Sari lebih mudah maka aku memilih untuk menjawabnya dulu.

"Ida...sabar ye. Tunggu giliran anda. (sebenarnya nk cari gambar lama tu yang susah sket)...hehehe"



Jawapan untuk tag dari Walinong Sari :

1) Letakkan gambar profile anda :



2) Terangkan apakah makna gambar itu :

Tiada apa-apa makna sebenarnya. Saja letak gambar tu sebab itulah gambar yang terbaru.

3) Kenapa pilih atau letak gambar itu :

Sebab gambar tu tak nampak tembam sangat (perasan comel lah pulak)...hehehe

4) Tag lagi 5 blogger yang rajin. Orang yang aku nak mengetag ialah :

~ Ida SM
~ Mummy Hannan
~ Tukang Cerita
~ Ummi Rosma
~ Myza

Hehehe...sebenarnya ramai lagi yang aku nak mengetag. Tapi...sebab syarat 5 je so...ini adalah antara blog-blog yang aktif yang terpilih. Jawab ye...

3 Teman Berbicara:

UmmiRosma said...

Hi..tnx for the tag yea....bila lapang I will do it ok...

P/s memang comel pun Dea...!

Dea Sara said...

Hahaha...jgn puji lebih2...punyalah tembam tu pun nak puji...ishhh...malu la...

Jawab tau...jgn tinggal kosong je tag tu ye...

Kujie said...

Salam dea...perasan 2@3 hari lepas ada link baru msk blog saya..tapi tak sempat nak update..nnt sy linkback ye.

Dea sentiasa comel!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...