PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

April 2009

Wednesday, April 1, 2009

Assalamualaikum

Wahhh...hari ini kita dah melangkah ke bulan baru. Rasanya masih banyak lagi yg belum aku selesaikan. Masih belum banyak list tahunan yang masih belum aku tandakan dengan perkataan "SELESAI". Terasa masa yang berlalu begitu cepat sekali. Namun setakat ini...aku masih ada rasa bahagia kerana aku mempunyai kawan-kawan untuk meluahkan rasa tatkala aku kesunyian.


Terima kasih kawan-kawan kerana sentiasa berada disisi tika aku memerlukan. Tanpa kalian, kawan-kanwan ku aku pasti kesunyian senantiasa melingkari hidup ku.

0 Teman Berbicara:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...