PROMOSI! PROMOSI! PROMOSI!

Gulahati Boutique

‎+ Welcome to Gulahati Boutique!
+ Your online shopping source with lots of scarves to choose from!
+ We hope you will love our items as much as we do.
+ Gulahati team will try our very best to meet your expectations.
+ We are very happy to have you as our customers.
+ Do visit us at our main blog at Gulahati Boutique

April - James Bond

Monday, March 30, 2009


Semalam, semasa duduk bersanti di depan TV...tiba-tiba aku terpandang satu iklan memberitahu bahawa pada bulan April ini, TV2 akan menyiarkan beberapa filem James Bond. Wahhhh....terbeliak bijik mata aku. Maklumlah peminat setia cerita ni. Jgn terkejut...sbb aku dah tgk dari first filem dia.

Bagi aku...filem ini mmg hebat dan 'bergaya'. Yang paling aku minat adalah filem James Bond yang dilakonkan oleh Pierce Brosnan. Hensem dan bergaya tul! Memang ada ciri-ciri yang hebat! Paling aku suka bila dia berlakon dalam Golden Eye dan Die Another Day.

Filem James Bond yang terbaru iaitu Quantum Of Solace paling mengecewakan pada pandangan aku. Aku mengharapkan sesuatu yang lebih istimewa dan hebat dari pelakon ini.

Entahlah...ada yang cakap filem ini lebih menarik. Pendapat orang...tentulah berbeza kan! Apa pun...aku memang menanti filem-filem yang bakal ditayangkan di TV pada bulan April ini walaupun dah beberapa kali aku dah menontonnya.

0 Teman Berbicara:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...